fredag 5. november 2010

Strikkebaby, eller..


..Marte blogger gamle strikkeprosjekter del 1


For noen uker siden var jeg i Ålesund en tur, og da fikk jeg hilse på mottakeren av omslagsbodyen jeg strikket for ikke så lenge siden. Som jeg har nevnt før var bodyen strikket av restegarn fra tidligere prosjekter, blant annet til storebror. Og da jeg kom på besøk, hadde jammen lillebror arva etter storebror, så plutselig var han kledd nesten utelukkende i klær fra meg. Det syns jeg var morsomt, så da ble det fotoshoot.


Sokker, lue, jakke og body er fra meg. Lue, jakke og sokker er strikka etter mønster fra Nøstebarn. Den matchende strømpebuksa er fra NameIt (tror jeg) og det fantastiske hjemmestrikka teppet er det en annen venninne av den stolte mor som har strikka.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...